söndag 9 december 2012

Mysstund i sängen.

Fick ryck igår och fotade medans simon och jag pratade innan vi skulle sova. Gosade med katterna och pussades. Så jävla mysigt!
¨
Mammas kuddar och i hennes hörn är stället man ska ligga på!
 
Älskling och jag! <3
 
Kärlek<3 
Mannen och hans "son"... 
 
Loppan ligger på mig! YAY!
 
Fast sen går han till pappa... -.-' 
Visst ser de kära ut?
Eftersom jag lovat älskling att inte visa tuttarna för andra så får jag väl censurera dem dårå^^
Men jag tyckte denna var så fin!

Och man måste ju självklart ha en bild där simon ser CP-skadad ut.
Han skrattade och klappade katt samtidigt. Fail!
 
Ligga still när mamma fotar? NEJ! 
Loppan är en LÅNG katt! 
 
Mina män! <3
 
Puss puss puss...
 
Se glad ut? NEJ. Se arg ut? NEJ. Se rädd ut? NEJ. Se kåt ut? NEJ. Se ledsen ut? NEJ.
Är du tröttitterad? JA!
  
Och så avslutar vi med en kattrumpa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar