söndag 9 december 2012

Träning och mat. Uppdatering.

Alltså. Träningen den här veckan har ju verkligen gått åt helvete.
I måndags blev det inget.
I tisdags eller onsdags så gick jag fram och tillbaka till hästarna, samt att jag red.
Red en gång till, och sen annars bara kört hö och burit vatten (som egentligen är jävligt tungt!)
Men ja. Ingen bra träning! Känns tråkigt!

Maten går JÄTTEBRA... förutom när jag är hos Nisse. Då blir det alltid en kaka. Han fattar liksom inte det där med att jag inte tål. Dessutom är han lite senil så tio minuter senare har han glömt det. Och ja. Han blir så glad om jag tar en pepparkaka. Haha.

Har ätit revben, pangasius, och biffar i veckan. Allt räcker ju så jävla länge så ja. Och så har jag börjat äta Majonäs.. Som jag aldrig gillat. Men nu älskar jag det! Så jävla nice!
Idag när jag var i stallet hade jag riktiga cravings efter majonäs. LCHF är helt enkelt sjukt.

Förutom dålig träning och då någon kaka här och där så ser det ändå bra ut på måttbandet. Skiftar mellan 100 och ända ner till 98. Så trenden är ju att det börjar gå neråt! Äntligen! Jag är ju lite halvstill, men jag märker ju ändå resultat och det är kul! Hade jag tränat hårt denna veckan så hade det säkert gått neråt mer!

Men jag mår bra i magen i alla fall. Och det är ju det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar