måndag 10 december 2012

Tacokväll!

Har varit så jävla sugen på taco i några dagar, så idag efter julgympan (istället för hoppochskrikpasset tydligen) så ställde jag mig och fixade det!
 
Stekt aubergine, gurka, tomat, lök, purjolök, babyspenat, brännvinsost, creme fraische, och bröd. 
Faaast Gillian äter inte bröd så hon åt tacosallad med en MASSA brännvinsost, för att vara så mkt LCHF som möjligt. Och en klick creme fraische... :) 
Och maaaaaaasssooooor av tacofärs!
 
Fan vad gott det var... Och nu är jag supermätt. Unnade mig en matsked majs i min sallad med. Det är ju lite för mkt kolhydrater i det egentligen. Men skit samma!
 
Julgympan förresten. Den har jag sett fram emot sen jag hörde talas om den för flera veckor sen. Och den SÖG! Alldeles för jobbig för mig med för mycket kondis för att det skulle funka. Plus att det var alldeles för avancerade övningar som jag inte kunde göra.
När det hade gått 45 minuter bestämde jag mig för att sluta. Dels för att fingrarna svullnade upp, dels för att jag var slut..
Menmen, jag gick i alla fall dit och körde tills jag inte pallade mer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar