lördag 1 december 2012

Nu är det bara jag och alla kastrerade hanar här. (Simon inräknad)

Det är synd om våra småpojkar. Vi kastrerade dem igår! 
Det gick oerhört fort, och jag gillar verkligen svenljungas veterinärer!
Vi skulle vara där vid 10, men eftersom bussarna bara går vid hel så tog Simon och jag bussen vid 9.
Kom dit vid kvart över och fyllde i alla papper. 
Pratade med en man med en hund.
Och klockan blev halv tio.

Då kom veterinären, och vi fick gå in med katterna för lugnande.
De somnade fort, och ungefär samtidigt kom Sofia till veterinärstationen för att ha pluggdejt medan jag väntade på att katterna skulle bli klara.
Simon gick vid tio för att hinna med bussen.
Fem minuter senare var katterna klara OCH vakna.
Så vi joinade på bussen hem.

Sen pluggade jag och Sofia intensivt en timme. För vi är awesome.

Innan vetten!

Förvirrade!

Vill ut!


När vi kommit hem från veterinören och hade släppt ut katterna så gosade Lucifer med Amadeus.
Detta är jääävligt ovanligt då Lusen verkligen tycker illa om Amadeus.
Men han slickade honom från topp till tå.

 Och som vanligt så äger min kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar