fredag 14 december 2012

Brrr!

 Denna lägenheten är ganska dålig när det gäller uppvärmning.
Förra året var det asvarmt då inga element gick att stänga av så de gassade på på högsta värmen.
Då fick jag ha fönstret öppet på natten och jag sov naken på grund av att jag svettades så mycket.
Och när det var som kallast var det ändå 30 minusgrader!
 
Detta året står ALLA fungerande element igång på högsta värme, och jag får verkligen inte upp värmen! :( Jag fryser heeeeela tiden!
Så förutom mitt obligatoriska nalle puh-nattlinne (jag har typ 7 stycken) så är det nu grönt underställ och morgontofflor som gäller.
 
Fulare morgontofflor får man leta efter!
Hittade dem på ICA här i Svenljunga för ca 35 kronor.
Men de är i alla fall varma.
För övrigt önskar jag mig nya tofflor snart.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar