söndag 30 december 2012

Hästar och ryggskott!

Var hos hästarna igår och kramade på dem! Har verkligen saknat dem när vi varit i STHM. Gav dem mat och vatten och så tog jag självklart en fika med Nisse.

Jag körde moppe till stallet. Jag borde verkligen inte gjort det igår. När man var i Svenljunga såg vägarna bra ut. Men när man kom till småvägarna var det tjock blankis hela jävla vägen. Skitjobbigt!
Men jag gick stor del och då funkade det.

När jag bar vatten fick jag dock ryggskott. Lyckat. Ja eller sträckning eller nått. Det är borta idag men hela resten av dagen var jag värdelös verkligen! Kunde inte göra ett skit. Så jäääävla jobbigt! Tur att jag har en så snäll man som hjälper mig på och av med kläder. För jag kunde verkligen inte böja mig igår. Jag ´HATAR när det blir så! USCH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar