fredag 19 oktober 2012

2012-10-19

Har varit en ganska händelselös dag idag... :) Sovmorgon till typ halv 11 och sen in till stan vid 1 för att träffa Helena och kopiera den jävla kurslitteraturen. Men det är ju billigare att kopiera än att köpa böckerna så vad gör man inte?

Sen åkte jag hem och gick och storhandlade med Simon. Det är verkligen jätteskönt att affären ligger på gångavstånd. Jag menar, det tar nog högst två minuter att gå dit härifrån, vilket innebär att man KAN köpa många kassar utan att dö på vägen hem...

Väl hemma så fick jag för mig att rengöra kylen... Jag hatar skitiga kylar. Och så slängde jag allt mög som blir över... Så skönt att få gjort!

Före, innan jag packat in all mat. Här har jag dock torkat av lite grand.

Efter, kändes dock som om vi köpte mycket mer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar