onsdag 24 oktober 2012

Haha, detta inlägg borde heta dagens outfit, men jag tror nog att kläder låter vettigare!

Idag fick jag äntligen sova lite under natten. Så jag gick upp en halvtimme före jag skulle gått upp i morse och började göra mig i ordning för skolan. Ville ha klänning idag då jag fick alla mina leggings från Ellos igår! Underbart att äntligen ha klänning! Tog på mig min favorit som är helt nyinköpt på Cassels i Borås. Jag såg den på hängaren och blev sådär galen som man blir när man vet att man måste ha något! Den sitter skitbra, är skön, sitter inte åt någonstans, men den är även figursydd... So lovely! Så detta var första gången jag hade den i skolan!

Insåg även hur svårt det är att ta kort på hela sig när man INTE kan göra det i spegeln för då blir bilden hemsk...

Såhär ser den ut i alla fall! Med failad spegelbild under här!












På busshållplatsen! :)

Jag älskar den i alla fall! Försökte visa volangen längst ner men... jaja!



2 kommentarer:

  1. Du är verkligen så lovely i den klänningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det roligaste är att JAG tycker det med... känns ovant!

      Radera