lördag 13 oktober 2012

Effektiv!

Jag är nog en tråkig bloggare på helgerna. Hm, jo jag kan förvisso vara en tråkig bloggare hela tiden, men det beror väl på vad man gillar antar jag. Det gör inget! Det finns det säkert ngn som tycker, även om det inte framgår då kommentarer är ganska frånvarande. ;) *blink blink* (Nej jag menar inte från dig Sofia, du kommenterar jättebra!)

Idag blev det städdag. Diska, fixa råttburar, röja och damsuga. Handlat och håller nu på att laga mat. Känns jävligt bra då vi äntligen fått ordning i sovrum och hall som alltid blir bortglömt annars. Så det är sjukt nice :)

Vi ska äta panerad rödspättafile med potatis (för simon) och blomkålsmos med broccoli och morot. Alltså grönsaksmos? Det har jag i alla fall aldrig gjort. Och jag hatar blomkål, men ja. Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar