torsdag 4 oktober 2012

Godkänd!

Seminariumet gick riktigt bra, och vi blev godkända på det.
Hoppas bara rapporten är okej nu då. :)
Känns riktigt jävla gött faktiskt.

Annars har det varit en sån där typisk Borås-dag.
Regnet har öst ner.
Bussarna har varit extremt sena, och jag och Helena genomblöta.
Ån utanför huset har höjt sig en halvmeter idag så nu är det snart katastroftillbud här igen.

Simon och jag ska snart iväg på vårt första cirkelträningspass.
Det ska bli jättekul, men jag kommer dö!
Jag gillar Svenljunga, det är en perfekt träningsby.
Nära till badhus, friskispass, och gym. Och häst. (jag saknar Hamraaaaas!)

Jag har ingen fantasi. Jag saknar flickorna.
Jag saknar mina Karlskronaflickor med.
Jag borde lägga upp bilder på bloggen, men jag har ingen fungerande sladd till min dator! Gaaah!
Jag letade efter en bild på den höjda ån, men hittade ingen, så här är en på Sion och mig. 
Jag tror att Smoothie är svaret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar