söndag 21 oktober 2012

Klippte Simon idag!

Jag klippte Simon idag. Han har verkligen varit hårig ett tag och jag har bara inte orkat. Men nu äntligen är det gjort! Och jag är ganska nöjd faktiskt... :) 

Det här är före!

Lägg speciellt märke till skäggets längd på vänstersidan... xD 

Långt rufs där bak!




Det här är efter klippning!

Frammifrån även med skägget klippt, och tillfixat på sidorna. 

Käklinjen! Vill dock påpeka att han är rufsig vid örat och pollisongen,
det är "rakt" där egentligen men det blev så när han duschat!

Bakifrån! Kortare, lite rakare. Även om det ser jävligt hackigt ut på bild ser jag nu... xDD

Men jag tycker i alla fall att det är bättre än innan. Och jag vet att de frisörer han har varit hos inte gör det bättre. Faktum är att förra gången han var hos en frisör fick jag göra om det när han kom hem. Det såg hemskt ut. Och jag är mycket billigare! (ohyes, I said that!)

2 kommentarer: