onsdag 3 oktober 2012

Plugg!

Seminarium imon.

Sofia och jag delade ju upp vilket var och en ska presentera inför imorrn. Kom dock på att det kanske är smartast att faktiskt sätta sig ner och skriva vad jag ska säga. Ja eller. Stödord i alla fall. Sen är det ju bara att repetera på bussen imon. Men ja... Suttit en timme och kollat vad som ska sägas. Drygt men ändå helt okej.

Pratade med bibliotekarien här i Svenljunga innan.. Hon som är chef över biblioteket här. Hon är sjukt trevlig och berättade lite om yrket (Vilket våra lärare suger på. Vi har typ ingen aning om vad en bibliotekarie egentligen GÖR) och så sa hon att hon aldrig ändrat sig. Hon känns ganska lik mig till sättet, så vi får hoppas att det stämmer på mig med... Jag tycker för övrigt det är lite kul att min bild av bibliotekarieyrket var klarare innan jag började linjen, men å andra sidan verkar det roligare nu. Äh vafan, jag kommer nog trivas!

Nu ska jag dricka smoothie, sen duscha och sova... Så att jag pallar imon!


Bjuder på en bild på Loppan, baraför han är söt. Detta är för två veckor sen. Gud vad de vuxit!

Amadeus för två veckor sen, fortfarande mager och ser ut som en 8 veckors kattunge trots sina 13 v här!

Natti natti i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar