lördag 20 oktober 2012

Hyllan och Lucifer!

Nu har jag äntligen varit på intenationella och köpt min lilla hylla så jag har någonstans att lägga mobilen när jag ska sova. Och så blev den ju lampa med och är bara jättemysig! I like it! När jag sen skulle ta lite bilder så ploppade någon upp under täcket. Han är så jävla söt ibland. "Finn ett fel" liksom... ;)

Tittut!

Godis? Eller kanske Gos? 

Det kommer något!

Whaaaa det är monstret mamma kramar på natten!

"Ska jag fly?"


"Nej, jag attackhånglar med den!"

"Mmmm... Min  vovve! Jag ska blöta ner den totalt!"

Ja, men såhär såg det ut när det var släckt i alla fall!

Är faktiskt riktigt nöjd.. Och ja självklart hade man kunnat köpa en riktig hylla och sen köpt en lampa till, men detta var definitivt så jävla mycket roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar