fredag 19 oktober 2012

Skit-rapport!

Vi hade ju ett pedagogiskt projekt för några veckor sen som vi skrev en rapport på, jag och Sofia. Fick svar från läraren idag att vi måste komplettera då våra mål var otydliga... och jag tycker inte riktigt att jag håller med om det. FÖR VI VAR FUCKING AWESOME....

Och det hade varit jävligt mycket lättare att skriva tydliga mål om lärarna inte förbjudit vissa ord... Menmen, skitsamma... Jag tror det blir en ganska enkelt uppgift att komplettera... Känns väl mest lite drygt... MEN jag får hem Sofia hit på måndag i alla fall! DEJT!<3

Det mycket jobbiga mejlet... :/


Vi träffade för övrigt Sofia och hennes kompis Mailn idag.. Helena och jag är helt överrens om att Malin är trevlig, jättesöt, och förvirrande. Och hon kommer vara sina gymnasieelevers våta dröm. Söt flicka AB!

1 kommentar:

  1. Aww, vad bra att du gillade lilla Malin! Nej, jag fattar inte vad som var fel med rapporten. ärligt. men vi ordnar det! Förresten måste vi ha hårfärgardejt också efter att jag fått pengar. Min utväxt är hemsk!

    SvaraRadera