måndag 1 oktober 2012

Pedagogiskt projekt

Det är ett ortoligt omotiverande projekt. Det är alltså en skoluppgift som ska göras två och två. Jag jobbar med Sofia i min klass som är en av mina bästa kompisar på Borås högskola. Hon är söt... mwaha.. Vi ska presentera skiten på något spexigt sätt.

VARFÖR spexigt liksom, jag avskyr att spexa till saker, vi kör på en Ubertråkig Powerpoint-presentation, så det så!

Dehär är den nyaste bilden på mig. (jag måste färga håret!!!!)

Jag måste visa Sofia, Helena Och Supersöta galningen (Som jag vet hatar att man nämner henne vid namn, så nu får hon förkortningen SSG!) hhöhö. För de blev så söta på bild!

Helena, även kallad lesbianmagneten i blått och SSG i vitt. De är kära i varandra, men straight. Tror dem!

Sofia är sådär bunnysmalsöt idag^^ 

Pillemariskt troll AB<3 (med kindben)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar