söndag 28 oktober 2012

Plugg, seminarium, träning.

Usch. Jag har seminarium imon och är inte alls tillräckligt orolig inför det känner jag! Vi skulle läsa 5 kapitell i Bryman boken (Djävulens påfund) och sen svara på ett antal otroligt enkla frågor som känns jättesvåra för de är så lätta att man tror man missar något... typ... xDD

Har läst 4 kapitell ganska noga och skummat igenom det sista om etik (jag hatar etik, varför liksom). Men det känns ändå relativt okej inför i morgon! Klockan nio i morgon ska jag ha mitt seminarium... Yay... Så det blir halv åtta-bussen härifrån på morgonen. Och upp halv sju. Jag som älskar att gå upp på morgonen! ;)

Tycker det är lite svårt det här med sommar/vintertid btw. Jag vet att igår natt ställde vi tillbaka tiden en timme och alltså fick vi en extratimme att sova i morse. Men jag kan inte sluta tänka i den "förra" tiden. Så när klockan var 5 innan så tänkte jag klockan 6. Superdumt men ja... Det stör mig lite granna!

Menmen! Nu ska jag och Simon gå en minipromenad runt kvarteret för att få lite luft, sen ska vi sova.

Mina mål denna veckan har förresten fallerat totalt! Inte en enda "riktig" jobbig promenad och inte något badhus. Men skit samma! Benhinnorna har krånglat igen så det är därför. Plus så har det varit mycket plugg. Men jag har ridit två hårda pass och friskispasset i måndags! Och i morgon är det dags igen<3

Nästa vecka blir träningen bättre tror jag! Lillasyster Lisa kommer från Karlskrona och vi ska både bada och rida, så det blir nog bra!

På Tisdag har jag hårdejt med Sofia med, det ska bli kul... :) Och jag ska tvätta...

Jag fick massage i rumpan av Simon innan. Det var skönt. Jag skrek högt av vällust!

1 kommentar:

  1. Ser också fram emot hårdejt! :D (Hihi, sista meningen fick mig att fnissa! Rumpig vällust!)

    SvaraRadera