tisdag 30 oktober 2012

Sprit, sprit, en jävla massa sprit!

Sofia var här idag och lekte med mig. Vi skulle färga hennes hår och allmänt prata skit. Bokstavligen skit. Bajs är helt enkelt uppskattat.

Jag fick iden att vi skulle smaksätta sprit med godis. Sofia blev tänd på iden och var helt med! Så vi gick till affären och köpte 5 olika sorters godis! :)

Vi köpte hallon/saltlakrits karameller, sura cocacola-nappar, melongelegodis, blåbärsbumlingar, och kryptoniter...  Och så började vi att blanda. 

Så här såg det ut från början, flaskor och godis överallt!

Såhär blev melongodis-spriten. Den ser trevlig ut men var ganska äcklig... 


Kryptonit-sprit! Den blev faktiskt bra. Vi fyllde dock på en massa sen!






Hallon/saltlakrits-sprit! Jävligt gott faktiskt. Sött och salt och schizofrent!

Blåbärsbumling-sprit... Suveränt god!

Närmare bild på färgen!


Blåbär<3

Äckel-melon!

Sura colanappar-sprit! Helt okej, om man inte smakar när bara det sura smält i spriten, det var läskigt!

Polkagris!

Sen hittade sofia min Baileys...

Jag joinade. Vi hade vid detta laget provsmakat ganska mycket!

Och ja, vi satt i nattlinnen.

1 kommentar:

  1. Haha, jag hade så kul igår! Fast jag vill nog inte äta colanappar eller blåbärsbumlingar på ett litet tag...

    SvaraRadera