lördag 27 oktober 2012

Osmaklig bloggare!

Läser en otroligt osmaklig blogg på nätet och kan inte låta bli att äcklas av denna korkade människa... Och samtidigt hatar jag att jag inte kan låta bli och bli irriterad på henne så jag måste ju kolla vidare och se vad hon gör... -.-'

Hon är porrstjärna och "glamourmodell", vilket jag inte alls förstår. Jag kan ha förståelse för att man kan välja ett sådant yrke, men inte varför man gör det och sedan visar upp sig själv på det vis hon gör i sin blogg. Och hur kan man vara så jävla blind att hon kan tro att hon är sexig? Jag fattar inte, för man har väl lite självinsikt eller? Jag menar, jag är fruktansvärt medveten om hur jag ser ut. Speciellt vad som INTE är snyggt på mig. Men jag tror hon saknar den genen.

Jag tycker verkligen att hon ser helt sjukt dålig ut. Det enda jag överhuvudtaget kan hylla med henne är möjligtvis hennes silkonpattar, som är snyggt gjorda, men det är verkligen allt. Hon lägger upp en massa intimbilder på sin F**** när hon leker med dildos och... Ja behöver man säga mer?

Jag blir så sjukt provocerad och framför allt äcklad. Och jag stör mig på att jag blir provocerad för det är ju SJÄLVKLART det hon faktiskt vill. Japp. Men å andra sidan. Freakshows är ju alltid intressanta... Right?

Om någon är intresserad kan ni söka på "summer glamourmodell" på google. För jag tänker fan inte bevärdiga henne en länk...

(Även om det kanske skulle gynna mig, då skulle jag kanske få fler läsare eftersom man då kan se att jag nämner henne osv... Tål att tänkas på.... hmmm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar