lördag 13 oktober 2012

Igår..

Var en ganska händelselös dag. Hittade inget som jag tyckte egentligen var värt att blogga om...

Jag åkte in vid 9 till statistikövning, jag och Helena var klara på 35 minuter. Sen gick vi och kopierade kurslitteratur. Och väntade på att Sofia skulle komma. Hon hörde av sig vid nio och sa att hon hade försovit sig, men skulle skynda sig. Vid 11 hade hon inte kommit in än. Jag och Helena var helt övertygade om att hon var död och våldtagen, i valfri ordning. Ringde Patrik i panik. Han skulle försöka få tag i henne. Sen hörde hon av sig, och hade bara somnat om.

Sen satt vi i skolan och väntade på att klockan skulle bli två då vi hört att skolan hade 40-års jubileum och hade hört att det fanns gratis tårta. Alla vet ju att gratis tårta inte innehåller några kolhydrater, right. Men när klockan började närma sig 2 träffade vi en klasskamrat som berättade att man var tvungen att vara anmäld till skiten, och 2 mycket bittra tjejer gick till bussen.

Helena följde med mig hem då hon skulle äta middag med oss. Jag skulle laga kycklinglever och hon hade aldrig ätit det innan. Blev irriterad på att smöret blev skållhett och brände ena sidan på levern trots låg värme. Till slut blev det bra och gott. Råttorna fick de brända delarna, så alla var glada. ÖÖhhh. sern gjorde vi nog inte mer, vi tittade på existenz och sen gick Helena hem. Och vi sov.

Ja juste, Helena kallade mig hora igår... Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar