måndag 15 oktober 2012

Träning!

Puls bas-passet idag på friskis, även kallat hopp-och-skrik-passet. Förra gången var jag riktigt död efter, men nu kände jag verkligen att jag KUNDE övningarna. Jag orkade hela vägen med! Det är sjukt vad glad jag blir av sånt, när det liksom bara flyter! Och jag var inte i otakt heller... Helt enkelt sjukt jävla skönt! Jag är sååå glad att jag gick idag! Det var när att jag inte kom iväg  men gud vad hög jag är nu! WIIIIE!

Nu ska vi laga kvällsmat. Snabbmat! Ja, eller... Stekt fläsk, lök, potatis som stått ett dygn (för mindre kolhydrater) och självklart pizzasallad. Har jag sagt att jag älskar pizzasallad? Jag äter det två ggr om dagen. Sjukt gott!

Har för övrigt bestämt att förutom ridning blir det två powerwalks i veckan. Tror jag måste planera veckovis, annars är det lätt att det glöms bort liksom. Och just nu är jag så irriterad på min kropp för det känns som om jag är större, igen. Hmpf! Jag ska ju för fan ner under 100!   >_<' JAG VILL INTE VARA TJOCK LÄNGRE! Haha... ;) Nej men det känns ändå ganska bra just nu. Mår ju bra i övrigt, och DET är ovanligt!

Nu ska jag laga mat... Sen springa runt kvarteret typ för jag är sjuuukt hög av träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar