söndag 14 oktober 2012

Mår... Så... illa...

Lär man sig? Nej...

Simon hängde med till stallet idag och hjälpte mig rida Hamras lite... Älskar när han hänger på... Allt gick bra men pålle vart lite skuttig... Menmen... Kul att se Hamras jobba när någon annan rider med... Och det är skönt att se att Simon trivs så bra på honom!

Kom sen hem och gjorde mat... Och som "belöning" för att Simon hängde på så gjorde jag chokladpudding till efterrätt... Jag älskar chpkladpudding. Men ja... Inte längre...

Förut kunde jag äta mängder utan att bli mätt... Nu äter jag lite kolhydratsfri mat (lite i jämförelse) och sen när vi åt chokladpuddingen så orkade jag egentligen inte mer efter 1/3. faaast jag åt ju självklart upp... Och nu mår jag så illa att jag funderar på att spy. Få närmare kontakt med kräkreflexen (som inte finns).. Mår så illa.... Jag är dum!

Pluggade lite innan.. känner mig lost... Men det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar