lördag 20 oktober 2012

Powerwalk!

  Jag har ju bestämt att det ska bli två powerwalks den här veckan, och på grund av att jag pluggat så mkt har det inte kunnat bli av förrän idag, men gud vad skönt det var! Och nu är jag både svettig och blöt... xDD


Det var kanske inte alls meningen att se så fruktansvärt självgod ut,
men jag suger ganska hårt på bild!

Men jag var i alla fall jävligt peppad!

Efter promenad, lite tröttare.

Och mycket blötare!

Och lite sötare ;) Jag gillade den här bilden, jag ser ju nästan fin ut :)

Nej men jag älskar verkligen att vara ute på natten och gå. Då är jag i fas med mig själv... fast det är egentligen jävligt ologiskt med tanke på hur sjukt mörkrädd jag är... Men i alla fall... Det är lite därför jag har stavarna, för att kunna slåss!

Utanför vår port satt det en alkis med vår nya granne och söp... klockan ett på natten. Och jag hatar random folk som blockerar min väg, och han var läskig! Grrr, och så blåste de rök på mig så nu ska jag strax gå och duscha och sen sova.

Jag hatar ciggarettrök. Jättemycket. Jag får hata ciggarettrök för jag har varit storrökare i flera år. Och har slutat för ett och ett halvt år sen. Så jag hár rätt att hata det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar