onsdag 24 oktober 2012

Plugg!

Resten av dagen kommer jag att plugga röven av mig... Jag och flickorna var och kopierade kurslitteratur idag. Närmare bestämt 300 sidor... Stora delar av det ska jag ha läst tills fredag, och sen blir nästa gigantiska hlg med kurslitteratur i helgen inför statistik-hemtentan.

Nu har vi seminarium på Måndag.
Hemtentainlänging den 6:e.
BOA-omtenta den 6:e eller 7:e.
Och salstenta den 5:e.
Tror jag.
I'm fucked!

Hur mycket fritid kommer jag att ha liksom! Vi läser en bok just nu som är extremt tråkig också. En sån där bok som tar en timme att läsa 7 sidor i. Och den är till och med på svenska. BLÄ!

Vi hade för övrigt världens tråkigaste lektion idag. Mannen som pratade var otroligt sövande, hade ingen röd tråd och dessutom var det totalt irrelevanta saker han föreläste om. Inte okej!

BTW! Jag och Sofia fick godkänt nu på det pedagogiska projektet.
Det var awesome.
Det kan ju förstås ha berott på att vi är awesome!

2 kommentarer:

  1. Sweetheart, du är inte fucked! Det kommer kanske bli tungt, jävla skitboa, men som du själv sa: du är awesome. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hoppas att jag är awesome nog, men jajaa´, annars har jag 5? gånger kvar att göra den tentan ;)

      Radera