måndag 8 oktober 2012

Träning! :C

Jag slutade skolan tidigt idag, efter världens tråkigaste lektion. (Jag var självklart med på hela föreläsningen) Sen drog helena och jag köpte massa blommor :) Kom hem med 10 stycken. Det är farligt att handla blommor. Kommer nog visa bilder på det sen (Jag menar, jag måste ju fota NÅGOT??) Hemma var vi sedan aströtta simon och jag. Klockan 6 skulle vi vara på hopp-och-skrik-passet på friskis.

Jag trodde ärligt talat inte jag skulle palla. Jag kom på att jag inte druckit på hela dagen, och dessutom ätit dåligt. Så jag var inte pigg någonstans. Simon var exakti likadan, vi var inte ett kul par.

Men vi drog oss dit. Under hela passet var jag seg, på gränsen till spyfärdig och efter en kvart redan så funderade jag på om jag skulle gå. I did not. Efter en halvtimme svettades jag mängder och kände mig heeeelt utsliten och spyfärdig. Men jag stannade kvar. Det var verkligen ett skitpass för mig och jag var tvungen att låta bli övningar bara för jag fick så ont överallt. Sjukt att min kropp säger ifrån så.

Jag klarade mig i alla fall igenom skiten och sitter nu hemma med vetekuddar på benen då jag fick ont i benhinnorna. Jag hatar benhinnor. Nyduschad och sliten. Men jag klarade fanimig skiten. Jag hoppas jag gick ner minst ett kilo.

Märkte dock att jag är stel i min vänstra höft, det oroar mig. Så jag måste nog gå till en sjukgymnast eller nått. Jag har ju ont i både knän och rygg med. Jag älskar min kropp. Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar