torsdag 15 november 2012

Hästkollage i brist på något vettigt att skriva.

Var ute i stallet idag och matade hästarna. Och fick en oemotståndlig lust att fotografera dem för de såg så besvikna ut när jag skulle gå. Så efter jag konkat på allt vatten och maten så tog jag dessa... :) Och ja, jag hatar min kamera!

Hamras har en fin mule. 

Älskar att han har gubbakula nu... xD Hade bara velat att hullet går lite "uppåt" med då han fortfarande ser smal ut över revbenen... :( Men ja.


Hur hästen ser maximalt sur ut när han inser att jag inte kommer med mera mat.


Hur hästen tigger när han inser att det inte funkar att vara sur...



Det är inte bara katternhatar min kameralampa. 

Och en bild på lillehästen Lord. 

Tänkte att imon så ska jag ut och köra skiten ur dem båda!
Dels dressyrpass med cavalettibommar med Hamras och sen longering med Lord.
Och Simon följer kanske med också...
Blir roligt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar