söndag 25 november 2012

Paket! Jävligt skönt att vara klar!

Jag slog in alla julklappar igår. Tog typ 3 timmar men gud vad kul det är! Och gud vad skönt det är att vara klar med allt sånt en månad innan liksom. Plus att December inte blir så dyr för oss. :)
Simon ska vara lite glad att han har mig för övrigt. Jag tittar ut, köper och slår in ALLA julklappa. Till min OCH hans familj. Jag är världens bästa flickvän.

Någon som kan gissa vad detta är? ;)

Bara 8 paket men det tog tid ändå!

Höhö

Jag är seriöst äckligt bäst på present-rosor. Tycker i alla fall jag!
Simon sa att alla kommer tro att vi slagit in i butiken!

 

Denna rosen var jättefin IRL. Syns inte alls på kort. Försökte flera gånger! :( 

Men denna är bra!

Och denna är jag äckligt nöjd med också! :)
Nedpackat!
Det var med nöd och näppe jag fick ner allt! 
Men vill man så går det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar