måndag 26 november 2012

Loppiesfynden!

Jag var ju på Limmareds loppis förra veckan med Simon och Helena. Lovade att lägga upp bilder på allt jag köpt, även om det bara är köksgrejer. Men ändå.

Två jättebra knivar som jag redan hade en likadan av! ASBRA!
(Lusen är inte ny och jag ska inte mörda honom!)

Min superbradiga jätteryggsäck som har hjul och skjuta upp handtag om man så vill!
Jätteskönt att kunna välja att dra den eller bära den!
Jättemånga fina fack i med och jag får plats med min stora dator om jag vill!

Glöggset med 8 koppar!

Nu hoppas jag min svägerska, eller Sofia (du kanske gillar sånt? jag hoppas det!) kommer på besök så att jag kan spela detta med någon av er. Gud vad kul det skulle vara! Mamma om du kommer hit ska vi spela det med. Bara så du vet.

Öh... Förvara-gryta-i-kylen-gryta...

Fler av mina älskade muggar! Nu har jag 7!

Köpte två sånna här vita formar, den ena är dock lite mindre och ingen av dem var rena så jag tog bild på denna med gårdagens paprikor i. Jättebra formar verkligen! 

Oval glasform. Awesome! Velat ha en sen jag flyttade hemmifrån!

Och min väska har uppenbarligen reflexer. Asbra, men jobbig att ta kort på!

här är den oerhört fula saken jag var tvungen att ha. Bara för att jag MÅSTE lista ut vad fan det är. Sen ska den slängas tror jag om det inte finns en jättebra användning för den!

1 kommentar:

  1. Haha, när jag först bara såg Lusens kropp trodde jag att det var en minigris! xD

    SvaraRadera