tisdag 27 november 2012

Snabbvisit!

Magdalena var här innan med. Med Tindra och Tobias och pratade lite allmänt skit. Det var roligt...
Även om jag ibland kan känna att jag har för lite att säga när hon är här. Hon är supertrevlig men jag får typ... Prestationsångest när jag pratar med henne. Men i alla fall. Mycket trevligt.

Att hon hade Tindra med sig var ju lite mysigt. Dels för att bota min hundlängtan, och dels för att vänja in mina små katter. :)

Loppan blev asrädd och rann iväg som en rutten kålbit. Han hoppade upp på tv-hyllan... Där han självklart inte får vara. Men vad fan ska jag göra åt det när jag inte når upp. Lol... Så han fick sitta där och tjura.

Amadeus däremot, han låg ganska nära Tindra och fräste på henne och tyckte hon var en äcklig varelse. Sen gick han lugnt och sansat iväg, dock med ragg. Efter en stund gick han lugnt och sansat tillbaka och förbi henne för att äta. Sen la han sig ner två meter ifrån Tindra och slappnade av, men blängde ondskefullt. Tuff liten krabat!

Magdalena och jag bestämde att vi skulle försöka dra till Ullarde i veckan med. Hoppas bara det blir av. Men vi får se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar