fredag 23 november 2012

Lusbus! Maniac!

Ibland är Lusen mammig. Det är lite extra mysigt<3 Kommer han upp till mig och ser på mig med den där blicken, och så frågar han om lov! Så söt är han!
Tuttkudde<3

Både Lusen och Amadeus har fått för sig att den här platsen är absolut bäst på mig. Alltså revbenen. Och precis där gör det brutalt ont när katterna trampar, och jag har ju tre katter som försöker trampa mjölk när det är mysigt. Så jag har konstant blåmärken.
Konstiga katter.

Lusen har en annan grej för sig med. När Simon och jag ska ha sex blir han jätteglad. Och hoppar upp i sängen och spinner frenetiskt! Han ÄLSKAR när vi har sex. Helst vill han vara med när mamma och pappa gosar! Varför gosar vi inte honom liksom! Knäppa katt! Varje gång. 
Han kan vara superosocial och vill absolut inte komma fram på en hel dag. Sen sätter vi igång. Då jävlar har man katten PÅ sig!

En helt normal tillvaro i Svenljunga.
(Det är nu jag funderar på om mina svärföräldrar läser min blogg, jag tror inte det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar