onsdag 7 november 2012

Duktig Gillian!

Idag har jag ÄNTLIGEN köpt nya skor! Ett par ute goretex promenadskor, och ett par ganska jättebilliga hopp-och-skrik-pass-skor. Bytte om till uteskorna så fort jag betalat för dem. Så sköna, men mycket hårdare än mina förra. Så när jag gått mkt har jag lite kramp men ja, det blir nog bättre! Dessa har ju liksom det stöd jag behöver med för mina hopplösa fötter/ben!

Så tack mamma för den tidiga julklappen ;) Båda skorna kostade 1500 tillsammans. Så jag är jävligt nöjd faktiskt! Och eftersom jag köpte två par så håller dem ju längre. Speciellt om skorna används till det dem ska användas till. De skorna jag behövde mest var ju uteskorna, så det känns jävligt skönt att ha dem nu!

Efter vi köpt skorna drog vi till stallet jag och Simon. Vi hoppade av vid busshållsplatsen närmast stallet och gick sedan, i nya skor de kilometrarna till stallet. Det gick jättesnabbt! Helt sjukt för de nya skorna är typ självgående! Hihi... Sen kom vi fram, gav ankorna mat och vatten sen mockade jag till dem (och ja, innan jag gjorde detta bytte jag till mina stallskor som står i stallet). Sen gav jag Hamras mat och kollade så de hade vatten. Sen var det dags att gå tillbaka till bussen och ta bussen hem... :)

Det var mysigt att ha med älskling i stallet faktiskt! Vi går där och mockar och pratar om vårt framtida liv. Mmmm bajs och känslor! xD

Men ja... Sen kom vi hem, trötta som tusan. Åt kålpudding, och nu har jag dött i soffan med en vetekudde på mina ben som gör ont efter att ha gått i dåliga skor i två månader...

Ska ta bilder på de nya sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar