lördag 10 november 2012

Mår så illa,,

Har varit något fel på mig idag. Åt en banan till frukost. Inte hungrig förrän 4 igen. Åt då en avokado, en klick creme fraishe, lite lök och en tredjedels burk tonfisk. Sen fick jag inte ner en bit till.

Nu på kvällen gjorde jag karre med svamp och broccoli-blomkålsmos. Åt bara en liten portion. Typ 2 dl mos, en köttbit mkt mindre än min handflata (har extremt små händer) och lite svampstuvning. Jag hade en köttbit till på talriken, en lite större. Den fick Simon.

Jag orkade inte äta mer. Fick trycka i mig det sista. Har slängt massor av mat idag. Och nu mår jag extremt illa. Det var likadant igår. Vad fan är det här?

Dessutom har jag tappat aptiten för fläskkött helt. utom bacon och köttfärs. Känns så sjukt konstigt att inte gilla ngt man älskat sen man var liten liksom. Vi tog beslutet att vi ska sluta äta fläsk nu... :/

Känner mig inte som jag längre. Är inte ett dugg sugen på en blodig köttbit heller. Men en stekt aubergine och en bit ost. Japp det går nog ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar