onsdag 7 november 2012

Blommor!

Jag vet Sofia, nu är jag som din mamma. Jag vet, jättemycket! Men min Hibiskus har slagit ut! Och den är verkligen jättefin!. Jävligt underlig form men fin! :) Sen kommer jag ihåg att när jag köpte alla blommor på blomsterlandet så sa jag att jag skulle lägga upp bilder, men det har jag inte gjort så jag tänkte göra det nu. Jag tyckte lite synd om de andra blommorna när jag bara fotade hibiskusen!
Så jävla goofy!
Såhär ser han ut i alla fall!<3

Närbild, dock väldigt gul, bilden ovan stämmer mer
på färgen även om den egentligen är mer intensiv!


Min fina fikus. ;)

Min narrfikus längst in i hörnet som jag endast köpte för den heter narrfikus. Hans och hibiskus.

Min kaktushörna.

Detta är Hans. Det är synd om Hans. När jag hittade Hans på blomsterlandet trillade han en massa. Han var baktung. Jag tyckte synd om Hans och köpte honom och satte honom i denna perfekta kruka
i Hans-storlek. Nu är Hans glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar