måndag 12 november 2012

Nej inte.. alls Harry Potter nörd.










Jag vill verkligen ha det här armbandet!
 


Har länge tänkt göra en sån här skylt till toaletten! Måste fixas!

 

 

            


Tycker denna är så fin!

Och denna är definitivt min favorit av HP-Halsbanden!

Det är aldrig fel med ugglor.

Kan ju bara konstatera att jag gillar klockor också. Men de är ju så jävla snygga. Det roliga är att jag har velat ha en sån klocka hur länge som helst. En sån man hänger kring halsen.

Kan inte någon rik människa köpa dessa till mig? Skulle matcha så bra till min halsduk! ;)

Såg förresten en tråd på Harry Potter i fokus (ja det finns en sån sida, och ja jag är självklart medlem), som handlade om "dig och dina elevhem". Diskussionen gick helt enkelt kring vem som var i vilket elevhem. Man kunde bland annat göra ett test på Pottermore som då skulle placera dig. Jag gjorde testet i morse. 

Jag har ALLTID sett mig som en Gryffindorare. Och jag hamnade i Hufflepuff. Fucking Hufflepuff.... Känner mig lite splittrad. Känns lite konstigt att faktiskt bli upprörd över en sån grej men ja.

(Och ändå sitter jag med gänget i skolan och retar dem kärleksfullt för deras nördigheter, medan jag själv skryter med att jag INTE ALLS har några nördigheter för mig. Jag tänker sitta här med min Harry Potter halsduk i ett krampaktigt grepp och intala mig det. Jag är inte nörd.)

Alla saker kommer från  http://Etsy.com!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar