lördag 10 november 2012

Min träningsvecka!

Träningsveckan

Har gått jäkligt bra faktiskt! Är sjukt nöjd med mig själv!

Måndag: Hopp och skrik-pass

Tisdag: Ut till stallet för att tömköra och longera Hamras...

Onsdag: Gick till och från stallet med Simon för det var mörkt och jag ville inte ta moppen då. Några kilometers powerwalk med mockning inbäddat!

Torsdag: Två vattengympapass som körde skiten ur mig.

Fredag: Ridning, mycket trav och kondis! Men ändå ett ganska lugnt pass.

Idag lördag: Vila (Dock så hoppade jag och Simon runt här innan och gjorde en av låtarna med rörelser från måndagspasset)

Söndag: Då ska jag förhoppningsvis rida! Ska försöka komma ut till de trevliga galoppvägarna och köra kondis på riktigt! Ska kanske ut och plocka svamp med, och det blir ju alltid någon motion. Haha

Men ja, jag är nöjd med denna veckan. Har ju verkligen satsat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar