måndag 12 november 2012

Köttbulle försöker bli vig AB!

Efter att jag varit i stallet i tre timmar idag så kom jag hem och tog siesta. Har börjat göra det nu ett tag. Väldigt olikt mig faktiskt. För på måndagar är det ju hopp och skrik-pass på friskis. Jävligt kul idag med.

Känner mig jävligt smidig nu för tiden. I alla fall för att vara jag. Så idag har jag tränat i tre timmar. Helt okej ;) I morgon måste Hamras vila och jag pallar inte bara promenad så jag tänkte joina på Yogapasset imon. Klockan kvart över 6. Det ska bli jävligt spännande. Speciellt att jag är smidig som en kaktus och har balans som..... öööh....

(Vad fan finns det som man kan likna med som har dålig balans? Jag är liksom det/den som har sämst balans av allt jag kommer på. Jag trillar ju ibland när jag sitter...)

....vi lämnar det. DÅLIG i alla fall. Så det ska bli spännande. Har aldrig provat yoga. Och Simon joinar. Jag har världens bästa man! <3

Men ja.

KÖTTBULLE FÖRSÖKER BLI VIG AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar