måndag 12 november 2012

Måndag morgon! Pluggskit!

Gick upp tidigt i morse då jag igårkväll insåg att vårt arbete som skulle lämnas in idag var ofullständigt. Tänkte jag ringe Sofia på morgonen så fixar vi det i ett nafs. Det skulle ju vara inlämnat vid 12 så om jag går upp vid 7 idag så löser vi det.

Gick alltså upp 7, knarrandes. Så död efter en extremt dålig natt och kollar igenom arbetet. Ringer Sofia. Tänker. Ringer Sofia igen. Inget svar. Kollar på råttor i fokus. Ringer Sofia. Inget svar.

Efter ca 15 samtal och 4 sms börjar jag bli lite irriterad. Så hårt sover man inte! xD Klockan 9 kollar jag in på pingpong och specifikationerna för uppgiften. Får då se att den ska vara inlämnad klockan 8. Dör lite, får panik. Skickar in skiten och paniksmsar Sofia igen. Då svarar hon efter en stund! Yay!

Hennes telefon är mupp. Den har inte registrerat att jag ringt. Bara smsat. Så då är det inte konstigt att hon inte svarar. Men ändå liksom. Telefonbajs är vad den är! Dagens teknik säger jag bara.

Sen kommer vi fram till att vi gör om skiten imon. Problem solved. Men ja. Spännande morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar