torsdag 29 november 2012

Träning och resultat!

Hittills har veckans träning funkat bra.
Måndag: Hopp och skrik-pass
Tisdag: Yoga med Sofia
Onsdag: Ridpass och allmänt stallslit.
Torsdag: vattengympa
Fredag: Kommer att bli vila.
Lördag och söndag får vi se. Ska rida ngn av dagarna om vädret tillåter.

Men det känns faktiskt äckligt bra.
Känner mig snyggare och smidigare.
Jag tror inte det syns asmycket men nu ÄNTLIGEN börjar det gå neråt!
Igår låg måttbandet på 97!
Det är det nya lägsta för i år!
Jag ser dessutom att fettet på min mage börjar försvinna!

LCHF så här långt verkar funkar på mig.
Mycket spännande.
Håller ju dessutom koll på kalorierna nu i typ två veckor
så att jag ser ifall jag står still-går upp-går ner i vikt.
Är nog ganska bra så jag vet hur mycket jag kän äta och samtidigt gå ner!
Men jag går inte runt hungrig nu i alla fall!
Snarare mer ohungrig hela tiden.
Har inte känt ett enda mastodontsug hittills!

Börjar dessutom känna mina muskler mer.
Och jag kan springa längre.
Gå fortare!
Bara en sån sak som att jag skulle gå från skolan till bussen, och det brukar ta 20 minuter ungefär för mig. Idag hade jag tio minuter på mig, och jag hann!
Känslan är ganska awesome.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar