torsdag 29 november 2012

Igår.

Jag orkade inte blogga igår.
Sånt händer.
Jag har typ 20 läsare per dag ändå (vilka är ni??) så ja.

Igår gick jag upp sent as hell. 12.24.
Drack min äggmjölk.
Drog till stallet och red en runda på Hamras.

Hamras kändes för övrigt frammåt och jättebra. Mycket trav, en del galopp, en del i form. Lite trött men han är ju gammal så. Däremot på vägen tillbaka till stallet. Ca 100-200 meter innan vi är hemma så börjar han halta. I stil med "oh, det gör så ont... ÖVERALLT!!!!!" Precis som förra gången egentligen när jag var så superorolig. Så han fejkar gärnet. LATHÄST! Haha.

Men det är i alla fall skönt att han fejkar så att han inte har ont på riktigt!
Sen kom Magdalena ut till stallet och så flyttade vi hö frånb här till hit. Myyyycket hö.
Sen fyllde jag på den Sa*¤%&¤#¤#¤%%ns hömataren i hagen.
Jag hatar hömataren. Höet tar slut på en dag för det fastnar i mitten.
Och jag fyllde den knökfull igår, men idag var jag ÄNDÅ tvungen att gå dit och jocksa.
(Inte för att någon egentligen bryr sig, men jag tycker det är lite skönt att få klaga!)

Sen åkte jag hem, och hade jag träningsverk resten av dagen.
Simon var tjurig hela dagen.
Det var drygt
Åt asiatiskt inspirerad gryta.
Det var gott.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar