fredag 9 november 2012

Sitter ensam hemma.

....För Simon är ute och festar med de vilda, villiga fritidspedagogstudenterna.

Och Sofia åkte vid 6-tiden efter att vi pluggat intensivt i några timmar med den jävla problemformuleringen, syftet och forskningsfrågorna. Det var porrigt. Jätteporrigt.

Men jag tror att vi fick till ett helt okej utkast i alla fall, även om min dator inte kan stava. Det är lite kul att vi är så awesome när vi slår våra kloka hjärnor ihop. höhö. Det enda som saknas är hennes fina sälteckningar. Då hade allt varit gudomligt.

(Sofia ritar väldigt fint och ovanligt, i like it!) Söt-Sofia Såhär ritar hon, och nu hittade jag inte sälarna baraför det. :( Älskar det mörka inslaget. Såg på hennes blogg att någon sagt något elakt om hennes ritningar, och jag hoppas att det inte var jag. Då blir jag ledsen! För i så fall var det inte meningen så som det lät. Jag lovar, förlåt! :(

Känns tråkigt när ingen annan är här. Jag är nog för sällskapssjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar