måndag 26 november 2012

Måndag nu igen

Fan vad veckorna går fort nu. Tiden bara rusar fram!
Helena och SSG smsade mig idag vid ettiden och berättade att SSG skulle sova hos Helena inatt då de har heldagspluggdejt i morgon och dessutom åka långt. 
Efter jag varit i stallet så smsade jag dem och beodrade dem att komma hem till mig. De löd! Höhö! 
Så 3 av 4 gruppmedlemmar samlade hemma hos mig i flera timmar. Så mysigt! :D
Snackade skit, drack kaffe och te, åt juleskum och pepparkakor (Ja för mig blev det ju dock hemmagjord ostkaka och inte något sockerfyllt!) och bara allmnänt var. Lyssnade på musik, gosade katter och råttor! 
Helt okej dag alltså!

Helena hatar att man tar kort, men här lurade jag henne allt! Visst är hon fin?
Dock suddig!

Tycker om denna bilden trots den överexponerade lampan och stearinljuset. 
Trots att min kamera suger är Helena söt, även om man inte ser hennes ansikte!

Mina förjäves försök att ta bilder på ljuset.

....Ja...

Men det har varit en supermysig dag faktiskt!
Sen när det var dags för hopp-och-skrik-passet så följdes vi åt på vägen.
Helena bor ju åt det hållet, så det var lite mysigt!

Nu är jag för övrigt helt slut. Tränade verkligen gärnet. Och har inte ätit mkt idag.
Äggmjölk i två koppar kaffe, och en liten bir ostkaka med grädde.
Var dock jävligt mätt så fanns inte en chans att få ner mer...
Laddade upp ordentligt med vatten innan passet med. Duktig jag är... Mohahaha..

Och imon! Då jävlar! Ska jag och SOFIA på Yogan! 
Ska bli riktigt skönt faktiskt!
Fick dock höra det var sista yogan för terminen. Det sög. 
Men det är ju bara att köra nästa termin igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar