onsdag 14 november 2012

Myskväll och slappkväll.

Vi har varit så sega efter att vi kom hem från skolan idag. Pallade inte ens göra mat så vi micrade korv och åt ostkaka. Dock inte samtidigt. Sen såg vi på Snowwhite and the huntsmen. Riktigt jävla bra film. Har ni inte sett den så gör det nu!

Vi var och kollade baddräkter idag. Hittade bara två som jag kom i och de såg för jävliga ut. Sjukt egentlgien. Jag börjar verkligen känna mig ganska fin nu för en gångs skull, men när jag står i en provhytt väller allting över kanterna och jag ser ut som om jag väger minst två hundra kilo. Inte okej.

Och eftersom baddräkterna satt så dåligt struntade jag i att köpa någon. Går hellre med mina illasittande badkläder imon faktiskt! Gick in på Ellos.se innan med och klickade hem två baddräkter som såg riktigt bra ut. Så till nästa gång har jag förhoppningsvis en snygg baddräkt!

1 kommentar:

  1. Mmm, ostkaka! Hoppas Ellos-baddräkterna passar bättre än de andra idiotbaddräkterna!

    SvaraRadera