söndag 25 november 2012

Jag bjussar!

Jag bjussar på bilder där jag ser tjock ut!

Simon och jag var i stallet i sex timmar igår och red, bar hö, bar vatten, pratade med Magdalena, tog ut allt blött hos ankorna och gav dem mat, gav Hamras sitt foder, och tog en fika med Nisse! Ja och så cyklade vi dit och tillbaka. Alltså åtta kilometer. Så det var en jävligt produktiv dag! 

Både Simon och jag red en runda barbacka på Hamras. Mycket mysigt faktiskt. Simon skrittade bara och jag travade och skrittade. Men det gick inte så bra att trava barbacka igår. Hade hala byxor, och dubbla lager kläder så jag gled jävligt lätt. Men skit samma. Och Hamras blir så tjurig när man skumpar till så ja, det blidde mycket skritt.

Vi tog lite bilder på varandra, men Simon lyckades bara ta bilder under uppvärmningen, så Hamras går ju inte i form och så än. Trist! Men ja. Söt är han ändå. Sen ser jag brutalt tjock ut på bilderna. Det måste vara mina dubbla kläder. Delvis. Och skit bakom kameran! ;)

Simon tyckte Cavaletti var jättekul, Ser ni Hamras frammåtbjudning? ;)

Men de passar varandra! 

Simon var jätteduktig, trots första gången barbacka!

Jag och Hamras, uppvärmning.

Med Simon går han till och med med huvudet LIIITE neråt. Då var han ju uppvärmd! ;)

Gud vad ful jag är i hjälm...

Mina fina pojkar!

Tjockisbild. Jag ska sluta använda den tröjan... -.-

Tjockisbild.

Suddiga pojkar!
YAY! form!
Oj, en formbild till, ja lite i alla fall. Och med mig på ryggen. höhö
Den här bilden var jag bara tvungen att ta med. Jag vet inte vad som hänt men halsen och huvudet på Hamras ser SÅ mycket större ut än bakdelen. Jaja.

Men det var en väldigt mysig dag/kväll igår!
Och det var SÅ skönt att få cyklen fixad med. Riktigt roligt att cykla igen alltså!
Och så träffade jag ju Magdalena en stund med. Och pratade lite allmänt skit med henne!
Och så fick vi träffa hennes numera ex Tias. Ska kanske passa Falcon imon åt honom! 
Jag hoppas det blir av, för det hade varit så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar